2 Haziran 2009 Salı

UÇ BOYUTLU TEKNOLOJİ

Teknolojinin gelişmesiyle reklamların boyutuda değişti artık Eskiden biri reklamı yapılacak ürünü eline alıp kameraların karşısına geçerdi. Başlardı ürünün özelliklerini anlatmaya. Geçenlerde bir telefon reklamı dikkatimi çekti. Adam evden çıkarken yanına almak istediği şeyleri katladı katladı telefonunun içine yerleştirdi tabi sevgilisini de katlayıp koymayı unutmadı. Telefonun özelliği görüntülü konuşma yapılabilmesiymiş. Bizim çocuk katlayıp koymuştu ya sevgilisini telefonunun içine kız uyanır uyanmaz başladılar görüntülü konuşmaya. Günümüzde o kadar kolay iletişim kurabilir olduk ki iletişimden sıkılıp iletişimsizliğe başladık. Gün içinde arkadaşlarımızla, sevgilimizle, ailemizle o kadar çok haberleşiyoruz ki akşam eve gittiğimizde geriye konuşacak bir şey kalmıyor. Canımız bir şeye sıkıldığında, bir sorun olduğunda anında arayıp anlatıveriyoruz. Kavgalar, üzüntüler, sıkıntılar, mutluluklar hep bir ekran arkasından paylaşılıyor. Yüzyüze iletişim kurmayı unutur olduk. Beynimiz bu sisteme adapte olmayı başarmış gibi gözüküyor peki ya bedenimiz?

Özge BAKAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder